| Posted: 04/10/2013, 4:14 PM |
|
CCS5
I'm trying to use a jquery timepicker on my page. In the HTML I include the scripts below. Note in the code below that some of it is what I added (first half) and some of it was included by CodeCharge (second half).
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="{page:pathToRoot}css/jquery-ui.css" media="all">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="{page:pathToRoot}css/jquery-ui-timepicker-addon.css" media="all">
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-1.9.1.min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui.min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui-timepicker-addon.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui-sliderAccess.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
//Begin CCS script
//Include Common JSFunctions @1-590C69E8
</script>
<script language="JavaScript" src="{page:PathToRoot}js/yui/build/yahoo-dom-event/yahoo-dom-event.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:PathToRoot}js/yui/build/calendar/calendar-min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:PathToRoot}js/yui/datepicker-commons.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="{page:PathToRoot}Styles/None/ccs-yui-calendar.css">
But when I view the source after pulling up the page in a browser some of the {page:pathToRoot} elements aren't substituted.
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="./css/jquery-ui.css" media="all">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="./css/jquery-ui-timepicker-addon.css" media="all">
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-1.9.1.min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui.min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui-timepicker-addon.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="{page:pathToRoot}js/jquery/jquery-ui-sliderAccess.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
//Begin CCS script
//Include Common JSFunctions @1-5AFEA732
</script>
<script language="JavaScript" src="./js/yui/build/yahoo-dom-event/yahoo-dom-event.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="./js/yui/build/calendar/calendar-min.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<script language="JavaScript" src="./js/yui/datepicker-commons.js" type="text/javascript" charset="windows-1252"></script>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="./Styles/None/ccs-yui-calendar.css">
The CodeCharge elements and my css links are correct, but my script tags still have the {page:pathToRoot} element. I tried hardcoding the path instead of using {page:pathToRoot} but the next time the page is generated CCS puts the {page:pathToRoot] back in there.
Craig
|