Jan van Hout
|
| Posted: 01/17/2002, 11:05 AM |
|
Hi,
I've read the threads regarding parsing output to Microsoft Word, but I'm still confused... Alex has used a script which I don't understand (mainly because lack of knowledge regarding javascript), and 'controlling' the word session isn't enough, mainly because I want this to happen client side.
This is wat I want to achieve (for our intranet). The generated asp page has to output in Word, so the user can modify, save and print the data.
How? What options are out there?
With regards,
Jan van Hout
|
|
|
 |
marco
|
| Posted: 01/17/2002, 11:50 PM |
|
Jan,
Is a simple txt file als output for wordpad niet een beter idee. Het is overigens ook sneller.
Groet,
Marco
www.gmsbv.nl
|
|
|
 |
Jan
|
| Posted: 01/18/2002, 12:16 AM |
|
Marco,
Helaas niet. Ons management informatie systeem is een dos systeem, gebaseerd op Faircom CTree databases (est 1976)... Ik wil en ga gegevens hieruit dynamisch onttrekken om bepaalde formulieren, weergaven etc te genereren. Deze formulieren worden (fysisch) verzonden naar klanten en moeten dus opgeslagen worden (document management).
Het automatisch invullen van .DOT documenten (en autocad tekeningen) gebeurt al via een tekstbestand, respectievelijk XML. Alleen sommige formulieren moeten in Word terecht komen, rechstreeks vanuit asp. Omdat ze zo variabel zijn.
Waarom dos, aangezien onze automatiseerder nog niet klaar is met een nieuw windows georienteerd pakket. Hier moeten we dus op wachten, nog zeker 2 jaar voordat het goed/'bugvrij'/acceptabel is.
Met vriendelijke groet,
Jan
ps, the question still stands... ;)
|
|
|
 |
marco
|
| Posted: 01/18/2002, 7:13 AM |
|
Jan,
gewoon word of een word samenvoeg aktie?
Ik zal even kijken of ons voorbeeld naar excel ook naar word kan.
Stuur me anders per mail even je mailadres.
Groet,
Marco
info@adenin.nl
|
|
|
 |
Geronimo
|
| Posted: 02/25/2002, 7:35 AM |
|
The argument was very interesting, but....why dont let other understand also...
|
|
|
 |
Nicole
|
| Posted: 02/26/2002, 2:28 AM |
|
Hello,
if you mean transferring data to Word the similar way as to Excel (as described at article: http://www.gotocode.com/art.asp?art_id=49&) it could be done almost the same way.
In Open event of the page use the code
ASP
sHeaderFileName=""
sFooterFileName=""
Response.Contenttype="application/msword"
|
|
|
 |
|